Taman Tema Nickelodeon Pertama Asia.



Kiraan 3, 2, 1! sudah cukup mendebarkan. Dengan mata dipejam rapat kerana terlalu gementar, tanpa disedari tubuh sudah meluncur dengan kelajuan 60 kilometer sejam dalam tempoh tak sampai dua saat.

Jeritan yang dilaungkan sudah cukup menggambarkan ketakutan yang disulami keseronokan sehinggalah tubuh berhenti meluncur sebelum disambut dengan percikan air.
Menambahkan lagi keseronokan, meluncur di dalam gelung menuruni bukit dan selekoh yang tidak tahu di mana penghujungnya membuatkan diri makin sukar untuk menggambarkan apa yang dirasai ketika itu.

Itulah yang bakal anda rasai saat mencuba sendiri Monsoon 360 dan Cobra Creek, antara aktiviti mengujakan di Nickelodeon Lost Lagoon, satu lagi taman tema kreatif di Sunway Lagoon.
Menjadi taman tema Nickelodeon pertama di Asia, Nickelodeon Lost Lagoon hasil kerjasama strategik dengan Viacom International Media Networks Asia.

Berada di tengah-tengah kawasan hutan hujan yang subur seluas 4.047 hektar, Neckelodeon Lost Lagoon menawarkan lebih 12 permainan dan tarikan untuk semua peringkat umur.
Persis berada di kawasan yang cukup jauh dari kesibukan kota, tapak Neckelodeon Lost Lagoon bagaikan tersembunyi di Sunway Lagoon.

Musim cuti boleh sama-sama kita pergi. Apa lagi tunggu.